Zabiegi

Oxybrazja

To rewolucyjna metoda złuszczania naskórka za pomocą tlenu i soli fizjologicznej, która uwzględnia potrzeby nawet najbardziej wrażliwej skóry. Ze względu na to jest to zabieg bezpieczny i łagodny , rekomendujemy go niezależnie od typu skóry.

Zabieg ten wykonywany jest "na mokro" i bez użycia ciepła, dlatego też polecany jest również osobom o skórze naczyniowej i bardzo wrażliwej. Oxybrazja niezwykle skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, zaskórniki, rewitalizuje skórę i zwęża pory. Dzięki niej cera staje się wygładzona, rozjaśniona, odświeżona i nawilżona. Dodatkowo możemy poprawić jej koloryt, zmniejszyć przebarwienia posłoneczne i skutecznie wspomóc leczeniu trądziku . Zabieg zalecamy też osobom borykającym się z problemem łuszczycy czy atopowego zapalenia skóry, których objawy możemy skutecznie zminimalizować poprzez właściwe oczyszczenie skóry i utrzymanie odpowiedniego nawilżenia w miejscach dotkniętych chorobą. Oxybrazja świetnie sprawdza się też jako wstęp do mezoterapii, przygotowując skórę do lepszego wchłaniania składników aktywnych.

Oxybrazję wykonujemy przy użyciu specjalnego urządzenia nieco przypominającego długopis, wyposażonego w końcówkę, która pod ciśnieniem rozprowadza strumień czystego powietrza i soli fizjologicznej. Końcówka urządzenia nawet nie dotyka Twojej skóry, dlatego zabieg jest maksymalnie higieniczny, nie powoduje też podrażnień. Cała procedura jest niezwykle przyjemna w odczuciu i przyrównywana przez naszych klientów do cudownie odświeżającej morskiej bryzy. Jesteśmy przekonani, ze kiedy pierwszy raz spróbujesz oxybrazji na własnej skórze - zakochasz się w tej metodzie i jej natychmiastowych skutkach. Ze względu na to, że nie powoduje ona podrażnień, często zaliczana jest do tzw. "zabiegów bankietowych" - po których bezpośrednio możesz udać się na wielkie wyjście.

Zalecana jest seria 3-4 zabiegów dla osiągnięcia konkretnego efektu w odstępach co 2-3 tygodnie.

» zanieczyszczona skóra

» odwodniona i zmęczona cera

» trądzik różowaty i pospolity

» cera naczyniowa

» łuszczyca, AZS

» skóra pozbawiona blasku i jędrności

» płytkie blizny

» cera alergiczna

Zabieg szczególnie polecamy osobom:

» przed ważnym wyjściem

» które chcą bezinwazyjnie zregenerować skórę

» ze skórą wyjątkowo wrażliwą

» z tendencją do występowania alergii i uczulenia na kosmetyki

» które chcą nawilżyć i uelastycznić skórę

» których skóra wymaga dotlenienia

Efekty:

» głębokie dotlenienie i nawilżenie skóry

» wzmocnienie ścian naczyń krwionośnych

» redukcja łojotoku

» złagodzenie objawów trądziku różowatego, AZS, łuszczycy

» złagodzenie stanów zapalnych

» wygładzenie skóry

» dotlenienie

» odmłodzenie

» przewlekłe zapalenie zatok

» zakażenia bakteryjne np. liszajec zakaźny

» nowotwory skóry

» przerwana ciągłość naskórka (zadrapania, skaleczenia)

» zakażenia grzybicze i wirusowe

Czas: 1-1,5 h

Cena: 170-220 zł

Cena uzależniona jest doborem składników pielęgnacyjnych oraz czy zabieg będzie obejmował masaż.