Zabiegi

Oxybrazja

To rewolucyjna metoda złuszczania naskórka za pomocą tlenu i soli fizjologicznej, która uwzględnia potrzeby nawet najbardziej wrażliwej skóry. Ze względu na to jest to zabieg bezpieczny i łagodny , rekomendujemy go niezależnie od typu skóry.

Zabieg ten wykonywany jest "na mokro" i bez użycia ciepła, dlatego też polecany jest również osobom o skórze naczyniowej i bardzo wrażliwej. Oxybrazja niezwykle skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, zaskórniki, rewitalizuje skórę i zwęża pory. Dzięki niej cera staje się wygładzona, rozjaśniona, odświeżona i nawilżona. Dodatkowo możemy poprawić jej koloryt, zmniejszyć przebarwienia posłoneczne i skutecznie wspomóc leczeniu trądziku . Zabieg zalecamy też osobom borykającym się z problemem łuszczycy czy atopowego zapalenia skóry, których objawy możemy skutecznie zminimalizować poprzez właściwe oczyszczenie skóry i utrzymanie odpowiedniego nawilżenia w miejscach dotkniętych chorobą.

Oxybrazja świetnie sprawdza się też jako wstęp do mezoterapii, przygotowując skórę do lepszego wchłaniania składników aktywnych.

Znalezione obrazy dla zapytania oxybrazja
Oxybrazję wykonujemy przy użyciu specjalnego urządzenia nieco przypominającego długopis, wyposażonego w końcówkę, która pod ciśnieniem rozprowadza strumień czystego powietrza i soli fizjologicznej. Końcówka urządzenia nawet nie dotyka Twojej skóry, dlatego zabieg jest maksymalnie higieniczny, nie powoduje też podrażnień. Cała procedura jest niezwykle przyjemna w odczuciu i przyrównywana przez naszych klientów do cudownie odświeżającej morskiej bryzy. Jesteśmy przekonani, ze kiedy pierwszy raz spróbujesz oxybrazji na własnej skórze - zakochasz się w tej metodzie i jej natychmiastowych skutkach. Ze względu na to, że nie powoduje ona podrażnień, często zaliczana jest do tzw. "zabiegów bankietowych" - po których bezpośrednio możesz udać się na wielkie wyjście.

Zalecana jest seria 3-4 zabiegów dla osiągnięcia konkretnego efektu w odstępach co 2-3 tygodnie.

WSKAZANIA

» zanieczyszczona skóra

» odwodniona i zmęczona cera

» trądzik różowaty i pospolity

» cera naczyniowa

» łuszczyca, AZS

» skóra pozbawiona blasku i jędrności

» płytkie blizny

» cera alergiczna

POLECANY OSOBOM

» przed ważnym wyjściem

» które chcą bezinwazyjnie zregenerować skórę

» ze skórą wyjątkowo wrażliwą

» z tendencją do występowania alergii i uczulenia na kosmetyki

» które chcą nawilżyć i uelastycznić skórę

» których skóra wymaga dotlenienia

EFEKTY

» głębokie dotlenienie i nawilżenie skóry

» wzmocnienie ścian naczyń krwionośnych

» redukcja łojotoku

» złagodzenie objawów trądziku różowatego, AZS, łuszczycy

» złagodzenie stanów zapalnych

» wygładzenie skóry

» dotlenienie

» odmłodzenie

PRZECIWWSAKZANIA

» przewlekłe zapalenie zatok

» zakażenia bakteryjne np. liszajec zakaźny

» nowotwory skóry

» przerwana ciągłość naskórka (zadrapania, skaleczenia)

» zakażenia grzybicze i wirusowe

CZAS TRWANIA: 75 min.

CENA ZABIEGU: 170 - 220 zł
Cena uzależniona jest doborem składników pielęgnacyjnych oraz czy zabieg będzie obejmował masaż.

ZAREZERWUJ