Masaż Gorącymi Kamieniami

Czujesz się wyczerpana i jedyne o czym marzysz to, aby się położyć? Zrób to u nas w Profesji, gdzie Ty wypoczniesz, a my zadbamy o to, żeby Twoje ciało odprężyło się w każdym milimetrze. Połączenie ciepłych kamieni ze specjalnie skomponowanymi olejkami eterycznymi i harmonizującą techniką masażu wpływa kojąco na napięcie Twojego ciało i przemęczony umysł. Masaż umożliwia Ci ogólne odprężenie i swobodny przepływ energii przez energetyczne ośrodki w Twoim ciele. Nie tylko wycisza oraz uspokaja, likwidując bóle mięśni, ale również regeneruje cały organizm i pobudza go do pracy. Ponad to, poprawia elastyczność i jędrność Twojej skóry, a także głęboko ją nawilża, dzięki zastosowaniu olejków aromaterapeutycznych.

Masaż wykonywany jest specjalnymi kamieniami bazaltowymi pochodzenia wulkanicznego o wyjątkowych właściwościach przewodzenia ciepła i przekazywania energii. Łączy w sobie działanie termoterapii, drenażu limfatycznego i akupresury, jednocześnie wykazując działanie lecznicze, regenerujące i kojące. Przywraca harmonię Twojego ciała i umysłu, powoduje przypływ pozytywnej energii. Masaż gorącymi kamieniami idealnie nadaje się na chłodniejsze, jesienne i zimowe dni oraz dla osób, które często odczuwają, że jest im zimno.

Masaż gorącymi kamieniany to idealny prezent dla kogoś kogo kochasz. Mężczyźni uwielbianą ta formę relaksu, dlatego jeżeli nie masz pomysłu na prezent dla Męża, Brata, Taty czy koleżanki to jesteśmy przekonani, że masaż gorącymi kamieniami w naszym autorskim wykonaniu wśród blasku świec i kojącej muzyki spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagającej osoby.

cena zabiegu Masaż Gorącymi Kamieniami 150 PLN
czas zabiegu Masaż Gorącymi Kamieniami 60 min.
  • poprawa odżywienia i nawilżenia skóry,
  • zwiększenie elastyczności i jędrności skóry,
  • zwiększenie zdolności mięśni do wysiłku,
  • przyspieszenie regeneracji mięśni po aktywności fizycznej,
  • poprawa funkcjonowania układ krążenia,
  • zmniejszenie obrzęków,
  • złagodzenie skutków i objawów stresu,
  • pełen relaks i odprężenie.
  • stres,
  • długotrwały wysiłek,
  • wzmożone napięcie mięśniowe,
  • sucha i wiotka skóra,