Zabiegi

Pokonaj Cellulit

Cellulit to jeden z najczęstszych problemów estetycznych i kompleksów wśród kobiet, jak również mężczyzn na świecie. Dotyczy coraz większej grupy osób w różnym przedziale wiekowym. Fachowo,  przypadłość potocznie nazywana skórką pomarańczową to nieprawidłowe rozmieszczenie tkanki tłuszczowej, którego objawem jest nierówna i pofałdowana powierzchnia skóry. Problem najczęściej występuje na udach, biodrach, kolanach, pośladkach oraz ramionach.

Dlatego, jeżeli cellulit spędza Ci sen z powiek i sprawia, że nie czujesz się komfortowo - zaufaj profesjonalistom! Dopasujemy dla Ciebie indywidualny program anty-cellulitowy, którego efekty spowodują, że zaczniesz z dumą prezentować swoje ciało!

Mezoporacja to skuteczne rozwiązanie przyczyny cellulitu, które dzięki dostarczeniu w głębokie warstwy skóry substancji aktywnych - działa bezpośrednio na źródło Twojego problemu. Bezinwazyjnie, bezboleśnie, bezkonkurencyjnie.

Używany podczas zabiegu Koktail BioCell - program antycellulitowy  oparty na polaczeniu aloesu, kofeiny, wody destylowanej, morszczynu i kwasu hialuronowego - aktywnie oddziałuje na strefy cellulitu.

» cellulit

» miejscowy nadmiar tkanki tłuszczowej

» bark elastyczności poszczególny partii ciała

» profilaktyka antycellulitowa

Zabieg szczególnie polecamy osobom:

» borykającym się z problemem "pomarańczowej skórki"

» odchudzającym się

» stosującym dietę oraz ćwiczenia fizyczne w celu wysmuklenia sylwetki

» u których powyższe sposoby nie przynoszą pożądanych rezultatów w niektórych obszarach ciała

» poszukujących zabiegów na bazie składników naturalnych

Efekty:

» wymodelowanie i wysmuklenie sylwetki

» redukcja cellulitu

» napięcie i ujędrnienie skóry

» wygładzenie skóry

» utrata centymetrów w obwodach

» poprawa ukrwienia skóry

» nawilżenie

Zwykle już po wykonaniu pierwszego zabiegu widoczne są pierwsze pozytywne efekty.

» ciąża

» padaczka

» choroby nowotworowe

» stany zapalne

» rozrusznik serca

» cukrzyca

» choroby tarczycy

» aktualne infekcje

Cena i czas zabiegu uzależnione są od wybranych partii ciała i ustalane są indywidualnie na konsultacji.