Medycyna estetyczna

Sculptra

Sculptra to innowacyjny i jednocześnie skuteczny zabieg, którego wykonanie skutkuje likwidacją zmarszczek i poprawą owalu twarzy. Jako jedyny zabieg medycyny estetycznej, daje efekt napięcia skóry podobny do liftingu.

Podawanie kwasu polimlekowego pod skórę powoduje wytwarzanie tkanki łącznej unoszącej zmarszczkę oraz stymuluje skórę do produkcji kolagenu. Przez co dochodzi do jej pogrubienia od 4 do 8 mm. W ten sposób jesteśmy w stanie skorygować i powstrzymać objawy starzenia się twarzy polegające na zaniku tkanki podskórnej, zaniku owalu twarzy czy zapadaniu się skroni. To właśnie efekt pogrubienia skóry i odtworzenia objętości powoduje efekt liftingu poprzez spłycenie zmarszczek.

Zabieg ten usuwa nie tylko objawy, ale i przyczynę powstawania zmian na naszej twarzy. Preparat Sculptra może być tez stosowany do zniesienia wiotkości i uelastycznienia skóry na podbródku, szyi, dekolcie, brzuchu czy np. w okolicy kolan. Bardzo dobrze sprawdza się także w procesie odmładzania skóry dłoni.

Zabieg polega na podaniu w warstwę podskórną wodnej zawiesiny kwasu polimlekowego. Nie jest bolesny, ale dla poprawy komfortu stosuje się znieczulenie miejscowe kremem Emla. Preparat Sculptra to związek całkowicie bezpieczny, nie wywołujący alergii i ulegający biodegradacji.

Efekty zabiegu utrzymują się przez 2-3 lata. Przeważnie do zadowalającego efektu wystarczy wykonać 2 zabiegi w odstępie co 4-6 tygodni. W niektórych przypadkach korzystne jest wykonanie 3 zabiegu.

W ostatnich latach pojawiły się doniesienia o powstających guzkach pod skórą. Może być to wynikiem zbyt płytkiego podania preparatu lub niedostatecznego masażu skóry. Właśnie masaż twarzy jest bardzo ważnym postępowaniem przez 7 dni po zabiegu. Pozwala to na równomierne rozprowadzenie preparatu. Unikamy w ten sposób nagromadzenia się leku w miejscach gdzie mogą spłynąć grawitacyjnie.

Sculptra: 1200 zł