Medycyna estetyczna

Mezoterapia igłowa - Skóra głowy

Dużym powodem do zmartwień dla niektórych osób - bez względu na płeć - jest wyraźne przerzedzenie i niestety systematyczne wypadanie włosów. Powodem takiego stanu rzeczy może być stres, nieodpowiednia pielęgnacja skóry głowy, zła dieta, brak niektórych witamin w organizmie, ale też zaburzenia hormonalne czy inne uwarunkowania zdrowotne, które objawiają się właśnie przez zmianę jakości i ilości włosów. Oczywiście rekomendujemy każdemu, aby przed podjęciem konkretnych działań profilaktycznych - spróbować dotrzeć do źródła problemu i sprawdzić, czy nie ma przeciwwskazań do zastosowania metod z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej oraz czy do dolegliwość nie wymaga zaawansowanego postępowania farmakologicznego. Jeżeli Ty również borykasz się z problemem łysienia - w Profesji oferujemy Ci kurację, która w wielu przypadkach przynosi fantastyczne rezultaty w zahamowaniu procesu utraty włosów, a także stymuluje ich naturalny odrost. Mowa tu o mezoterapii, polegającej na powierzchownym ostrzykiwaniu skóry głowy i aplikowaniu bezpośrednio w miejsca chorobowe zmienione, niewielkich dawek leczniczych substancji aktywnych: witamin i koktajli odżywczych. Zestaw wstrzykiwanego preparatu dobieramy indywidualnie do Twoich potrzeb.

Zabieg wykonujemy przy pomocy najnowocześniejszego na rynku Mezo-Pistoletu Pistor, który pozwala precyzyjnie kontrolować głębokość i częstotliwość iniekcji. Cała procedura jest w pewien sposób odczuwalna, jednak same nakłucia nie są zazwyczaj określane przez naszych klientów jako bolesne. W przypadku bardzo niskiego progu wrażliwości na ból, istnieje możliwość znieczulenia miejscowego za pomocą specjalnego kremu lub sprayu. Tuż po przeprowadzeniu kuracji, specjalistka wykonuje delikatny masaż głowy, aby równomiernie rozprowadzić zaaplikowane substancje w skórze. Będą one aktywne nawet do miesiąca po zabiegu.  Ślady po-zabiegowe mogą pozostać widoczne w zależności od rodzaju podanego preparatu od 6 do 72 godzin. Czasem dla uzyskania pożądanego efektu, musimy regularnie powtarzać mezoterapię przez klika miesięcy.

Uwaga! Po zabiegu skóra może być zaczerwieniona i lekko obrzęknięta. Dolegliwości te są skutkiem normalnym i ustępują po kliku dniach.

Po zabiegu mezoterapii głowy:

» nie korzystaj z drażniących kosmetyków do włosów

» powstrzymaj się od korzystania z solarium i sauny

» stosuj się do zaleceń naszej specjalistki medycyny estetycznej

» wypadanie włosów spowodowane stresem lub złą dietą

» słabe krążenie skóry głowy

» zmiany hormonalne

» łysienie typu męskiego

» łysienie plackowate

» łysienie rozlane

» ciąża i karmienie piersią

» menstruacja